ADVANCED NEUROTACTILE, PRIMARY MOTOR AND REFLEX INTEGRATION MNRI®

 KDAJ: 30. avgust - 1. september 2019 (vsak dan od 8.30 do 17.00)
KJE: OŠ Žirovnica, Zabreznica 4, 4274 Žirovnica
PREDAVATELJI: Pamela Curlee
CENA: 350 eur za prijavo do 30.4.2019, kasneje 400 EUR
GRADIVA: Da, v angleščini
JEZIK: Angleški, brez prevajanja (prevod v slovenščino bo organiziran ob zadostnem številu prijav)
PRIJAVNICA: prijavnica

 

POGOJ ZA UDELEŽBO: Integracija dinamičnih in posturalnih refleksov, Taktilna integracija

 

POGOJ ZA UDELEŽBO: Integracija dinamičnih in posturalnih refleksov, taktilna integracija

 Vsebina seminarja.

 

MNRI® Nevrotaktilna, Primary Motor and Reflex Integration (Advanced)


1. Opisati Masgutovo nevro-senzo-motorično refleksno integracijo (MNRI®) za aktivacijo prirojenih lastnosti senzorično-motoričnega refleksa.
2. Razložiti postopek nevro-taktilne integracije in aktivacijo senzorično-motoričnih refleksnih vzorcev, ki blažijo negativne vplive stresa na telo in psiho.
3. Razložiti nevrofiziološko in psihološko dinamiko v razvoju taktilnega sistema.
4. Opisati zakaj se možgani zatečejo k zaščiti/preživetju in ne učenju ter razvoju.
5. Opisati nevro-taktilno strategijo, ki omogoča optimalno delovanje možganskega debla, sprošča obrambne mehanizme in celoten sistem pripravi za kognitivni, socialni in motorični razvoj.
6. Razložiti proces rasti kože in razvoj taktilnosti od prvih začetkov v maternici dalje in izvor živčnega, kardiovaskularnega in imunskega sistema.
7. Opisati tri sloje kože in njihov vpliv na senzorno procesiranje in razvoj živčnega sistema.
8. Razložiti kako MNRI® program uravnava delovanje različnih kožnih receptorjev in dermatomov in osvetliti njihov pomen za kognitivni razvoj.
9. Opisati vpliv receptorjev na nevrofiziološke osnove potrebne za razvoj refleksnih lokov in krogov.
10. Razložiti zakaj je koža glavno čutilo za tip in kako je povezana z zdravim razvojem kognitivnih, socialnih, čustvenih in telesnih spretnosti.
11. Opisati povezavo med globokim čutilnim sistemom in propriocepcijo ter mišičnim sistemom in motoričnim nadzorom.
12. Razložiti nevrofiziološko delovanje taktilnega sistema in njegovo povezavo z možgani, hrbtenjačo in nevronsko mrežo.
13. Razložiti delovanje mehanizma iztezanja in krčenja trupa, ki je del zaščitnega
(zamrznitev – krčenje) in preživetvenega (boj in beg – iztezanje) odziva telesa.
14. Utemeljiti kako HPA stresna os in sproščanje neproduktivnih zaščitnih odzivov izboljšata taktilno zaznavanje sprednjega in zadnjega dela telesa ter s tem možno izboljšata primarno motorično koordinacijo.
15. Razložiti refleksne vzorce poravnave (refleksni vzorci raztezanja in iztezanja trupa) in njihove vplive na učenje.
16. Razložiti pravilne tehnike rotacijskih gibanj udov, ki omogočajo prožnost in sproščajo varovalne odzive kit.
17. Razložiti kako homologna gibanja (ki podpirajo bilateralne povezave taktilnega sistema) podpirajo refleksne vzorce potega rok, prijemalnega refleksa dlani in podpore rok ter kakšne vplive imajo na jezikovno izražanje.
18. Razložiti kako refleksne vzorce z aktivacijo enostranskih gibov podpirajo homolateralna gibanja.
19. Opisati kako refleksne vzorce z aktivacijo gibanj, ki prečkajo sredinsko črto telesa, podpirajo križno-lateralna gibanja.
20. Razložiti kako primarna taktilnost krepi mehanizme nevrološkega razvoja potrebnega za učenje motoričnih spretnosti in integracijo primarnih gibalnih vzorcev vključenih v pozitivni kognitivni razvoj.
21. Razložiti zakaj je za interakcijo s svetom, povezovanje s samim seboj in komunikacijo z drugimi pomembno razvijati zavedanje procesov, ki se odvijajo v telesu in občutek varnosti.
22. Razložiti kako sproščanje neproduktivnih zaščitnih teženj na telesni ravni in izkušnja pozitivne zaščite uravnavata delovanje HPA stresne osi.
23. Preko vodenih praktičnih vaj prikazati implementacijo MNRI® nevro-regulacijskih tehnik oblikovanih za obravnavo, aktivacijo in integracijo prizadetih taktilnih sistemov: pozdrav sprednjemu in zadnjemu delu telesa, ločena obravnava rok in nog, rotacije, trup, glava in sprednji del telesa.
24. Opisati kako oblikovati in uporabiti individualiziran MNRI® program za posameznike z različnimi nevro-razvojnimi primanjkljaji in učnimi težavami.