MNRI® INTEGRACIJA DINAMIČNIH IN POSTURALNIH REFLEKSOV

 KDAJ: 26. - 29. april 2017 (vsak dan od 8.30 do 17.00)
KJE: OŠ Žirovnica, Zabreznica 4, 4274 Žirovnica
PREDAVATELJI: Pamela Curlee
CENA: 450 eur za prijave do 28.2.2017, kasneje 510 eur
GRADIVA: Da, v slovenskem ali angleškem jeziku
JEZIK: Angleški, prevajanje v slovenščino
PRIJAVNICA: pošljite izpolnjeno prijavnico

POGOJ ZA UDELEŽBO: Brez

Metoda dr. Masgutove je univerzalna metoda, pri kateri gre za ponovno uravnoteženje nevrološkega razvoja in integracijo primarnih gibov, refleksov, koordinacijskega sistema in sposobnosti za optimalno delovanje, razvoj in učenje.

NAMEN SEMINARJA
Program je bil ustvarjen z namenom pomagati otrokom in odraslim s posebnimi potrebami:
• specifičnih učnih težavah,
• motnjah v duševnem razvoju,
• cerebralni paralizi,
• avtizmu in drugih spektrih avtizma,
• pozornosti in koncentraciji ter hiperaktivnosti,
• motnjah senzoričnega procesiranja,
• genetskih nepravilnostih,
• fetalnemu alkoholnemu sindromu,
• čustveni nestabilnosti,
• ter drugi simptomatiki: kemično neravnovesje, alergijah, motnjah presnavljanja, kapeh...

Metoda dr. Masgutove je usmerjena na stimulacijo refleksnih vzorcev, ker s tem stimulira naravne, genetske motorične sposobnosti, samoregulacijsko moč za motorični spomin in senzomotorično usklajenost. Ta uspeh vpliva na učinkovito uporabo naših gibalnih spretnosti in učnih sposobnosti.

Poslanstvo metode neuro-senzo-motorične integracije refleksov je dati otrokom in odraslim uporabno znanje in varno orodje za uporabo svojih naravnih, podedovanih motoričnih sposobnosti, da bo njihov neuro-senzo-motorični razvoj uspešen in se bodo z veseljem učili.

Program temelji na idejah o pomembnosti zgodnjih gibalnih vzorcev za razvoj otrokovega motoričnega sistema in njihov vpliv na razvoj zavestnih gibov in motoričnih spretnosti, ki postanejo nevrofiziološka osnova za ročne spretnosti (hranjenje, pisanje, risanje …) kot za sposobnost vidnega in slušnega procesiranja. Dr. Masgutova izhaja iz koncepta gibalnega razvoja znotraj razumevanja procesa razvoja, ki so ga raziskovali znansteveniki kot so L. Vigotski , J. Piaget, S. Rubinstein, L. Bodzowitch, I. Dubrowina, N. Tolstykh.